Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Σαμποτάζ

Θέλω αυτός ο χρόνος να μου δώσει υπερ-φυσικές ιδιότητες...αφού εδώ και καιρό μου έχουν στερήσει τις φυσικές. Τώρα πιο πολύ απο ποτέ μοιάζουν τόσο τετριμμένες και μάταιες οι ευχές που ειπώθηκαν. “Καλή χρονιά” Στα καλάθια δεν θα χωράει... “Με χαρά” Ακούγεται σαν την πιο χαζή συμβουλή που μπορεί να ακούσεις απο έναν γιατρό, του τύπου “Μην αγχώνεσαι”, και είναι σαν να του έιπες “Πονάω” και να σου απάντησε “Μην πονάς”. “Με υγεία” Ώπα ώπα, για ποια υγεία πάει η ευχή; Γιατί τα νέα δεδομένα δείχνουν όλους τους ανθρώπους άρρωστους, ψυχικά. Άρα καλύτερα να λες, “Με υγείες” ή ακόμα καλύτερα “Με τις υγείες σου!”.Έπειτα η ευχή εξειδικεύεται –όπως ονειρέυεσαι να εξειδικευτείς κι εσύ με ένα μεταπτυχιακό που θα χρυσοπληρώσεις- και αν είσαι σε μια σχέση θα σου πουν “Άντε να σε δούμε νυφούλα”, κι αν είσαι σε μια σχολή θα σου πούν “΄Αντε και με το πτυχίο”, κι αν είσαι άνεργος θα σου πούν “Υπομονή” γιατί το να σου ευχηθόύν να βρεις δουλειά τείνει να αφορά κάποιες υπερ-φυσικές ιδιότητες για τις οποίες έκανα αναφορά παραπάνω. Όπως και να χει, ούτε οι ευχές ούτε το μεταπτυχιακό σου βλέπω να πιάνουν τόπο.Εγώ θα ευχηθώ :
Να μάθεις να λες τον καφέ!- Η μάλλον να πιστέψεις πως ο καφές λέγεται-
Να μπορείς να προβλέψεις το μέλλον κοιτώντας την γυάλινη μπάλα σου!-Η μάλλον να πιστέψεις πως μια γυάλινη μπάλα χωράει όλα όσα θα ζήσεις-
Να αποκτήσεις τις υπερφυσικές ικανότητες του Spiderman! - Και να ζήσεις ένα από τα διασημότερα κινηματογραφικά φιλιά-
Να αποκτήσεις μάτια λέιζερ! - Και να πιστέψεις πως θα κάνουμε σαμποτάζ με μάτια λέιζερ και με μαλλιά τιρκουάζ-




Μεταξύ μας ...εγώ μου έυχομαι τα δυο τελευταία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: